Whitelist-hakemukset TÄHÄN AIHEESEEN!!

Tänne whitelist-hakemukset!

Re: Whitelist-hakemukset TÄHÄN AIHEESEEN!!

ViestiKirjoittaja Nokikolari » 01 Huhti 2014 16:39

juuniska kirjoitti:Pelaajanimi: luppakorva_
Ikä: 15
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Olen pelannut tällä serverillä aikaisemmin nimellä juuniska.

Lisätty, teretulemast!
Nokikolari

ViestiKirjoittaja ISIMO66 » 02 Huhti 2014 19:00

Pelaajanimi: ISIMO66
Ikä: 14
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Olen pelannut Minecraftia noin 2 vuotta ja haluaisin tulla pelaamaan tälle serverille.
ISIMO66

ViestiKirjoittaja Joro112 » 02 Huhti 2014 19:27

ISIMO66 kirjoitti:Pelaajanimi: ISIMO66
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Olen pelannut Minecraftia noin 2 vuotta ja haluaisin tulla pelaamaan tälle serverille.

Lisäilty
Joro112
Admin

Whitelist iJakkernaut

ViestiKirjoittaja iJakkernaut » 03 Huhti 2014 08:29

Pelaajanimi: iJakkernaut
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Kaikenpuolin rento ja asiallinen iästaan huolimatta. Pyrin tulemaan kaikkien kanssa toimeen ja ensisijaisesti etsin hyvää survival serveriä! :)
iJakkernaut

ViestiKirjoittaja TimpanKanava » 03 Huhti 2014 13:38

Pelaajanimi: MissMustikka
Ikä: 13
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Olin ennen tällä samalla serverillä, mutta se loppui kun en enää voinut käyttää Cracketia.
TimpanKanava

ViestiKirjoittaja mosjoo » 03 Huhti 2014 17:52

Pelaajanimi: mozyoo
Ikä: 19
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Olen avulias, asiallinen ja positiivinen sekä rauhallinen. Pelaan minecraft asenteella :))Tämä servu vaikutta todella mukavalta ja olisi kiva päästä pelaamaan. :). Eräs ystäväni pelaa jo tällä servulla ja kertoi että on hyvä yhteishenki! Osaan luovasti käyttää mielikuvitusta rakentamiseen. :D
mosjoo

ViestiKirjoittaja zolkku » 04 Huhti 2014 18:48

Pelaajanimi: zolkku
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Noin pari vuotta oon pelannu minecraftia, viimeaikoina vähä vähemmän ku en oo saanu aikaseks ettii hyvää servuu mut tää vaikuttaa hyvältä. Tuun hyvin toimeen muitten kanssa.
zolkku

ViestiKirjoittaja Tohvelisankari » 05 Huhti 2014 15:41

Pelaajanimi: Tohvelisankari
Ikä:17
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Olen ystävällinen muita kohtaan ja en trollaile. Olen myös piettäny omaa mine servua kavereiden kesken nii tiedän kuinka ärsyttäviä kaikki trollailiat on. Ois kiva päästä pelaamaan sellaselle servulle missä ei oo semmosia jotka hajottaa muiden rakennuksia.
Tohvelisankari

Re: Whitelist iJakkernaut

ViestiKirjoittaja Uapo47 » 05 Huhti 2014 17:27

iJakkernaut kirjoitti:Pelaajanimi: iJakkernaut
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Kaikenpuolin rento ja asiallinen iästaan huolimatta. Pyrin tulemaan kaikkien kanssa toimeen ja ensisijaisesti etsin hyvää survival serveriä! :)

Ikä on numero niin pitkään kun on asialline :D Tervetuloa!

TimpanKanava kirjoitti:Pelaajanimi: MissMustikka
Ikä: 13
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Olin ennen tällä samalla serverillä, mutta se loppui kun en enää voinut käyttää Cracketia.

Eipä muistu MissMustikka mieleen, mutta hyväksytty silti

mosjoo kirjoitti:Pelaajanimi: mozyoo
Ikä: 19
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Olen avulias, asiallinen ja positiivinen sekä rauhallinen. Pelaan minecraft asenteella :))Tämä servu vaikutta todella mukavalta ja olisi kiva päästä pelaamaan. :). Eräs ystäväni pelaa jo tällä servulla ja kertoi että on hyvä yhteishenki! Osaan luovasti käyttää mielikuvitusta rakentamiseen. :D

zolkku kirjoitti:Pelaajanimi: zolkku
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Noin pari vuotta oon pelannu minecraftia, viimeaikoina vähä vähemmän ku en oo saanu aikaseks ettii hyvää servuu mut tää vaikuttaa hyvältä. Tuun hyvin toimeen muitten kanssa.

Tohvelisankari kirjoitti:Pelaajanimi: Tohvelisankari
Ikä:17
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Olen ystävällinen muita kohtaan ja en trollaile. Olen myös piettäny omaa mine servua kavereiden kesken nii tiedän kuinka ärsyttäviä kaikki trollailiat on. Ois kiva päästä pelaamaan sellaselle servulle missä ei oo semmosia jotka hajottaa muiden rakennuksia.

Teille kaikille muillekin, tervetuloa rahtille!
Uapo47
Admin

ViestiKirjoittaja omppu36 » 06 Huhti 2014 14:49

Pelaajanimi: omppu36
Ikä: 12
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Olen pelannut mineä noin 1 vuoden. Monet ystäväni ovat kehuneet tätä servua, joten olisin iloinen jos voisin liittyä mukaan! ;)
omppu36

EdellinenSeuraava

Paluu Whitelist-hakemukset