Whitelist-hakemukset TÄHÄN AIHEESEEN!!

Tänne whitelist-hakemukset!

Re: Whitelist-hakemukset!

ViestiKirjoittaja harjakainen123 » 13 Marras 2012 18:24

pelaajan nimi: harjakainen123
ikä: 13v
Kerro lyhyesti itsestä: olen pelannut toisen servua
harjakainen123

ViestiKirjoittaja Elite » 13 Marras 2012 18:25

Hei!
Pelaajanimi: Elite

Ikä: 14

Kerro jotain itsestäsi: Pelannut Minecraftia about 3 vuotta. Tykkään soittaa oikeastaan vain servulla mineä, joten yritän tälle tulemista:) Eipä siinä muuta

-Elite
Elite

ViestiKirjoittaja jonnejokke » 13 Marras 2012 18:27

Pelaajanimi:Jonnejokke
Ikä:15
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: No oon nuori poika lapista.. Pelannut jo useamman vuoden minecraftia ja tykkään paljon servustanne! Olisi kiva päässä takaisin pelailemaan :)
jonnejokke

ViestiKirjoittaja Shepcan » 13 Marras 2012 18:28

Pelaajanimi: Shepcan
Ikä: 17
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Olen pelaillut PohjolaCraftissa ennestään noin kuukauden verran, ja haluaisin myös tulevaisuudessa päästä pelailemaan :) Ps. serverillä on hieno spawni-alue sekä Serenade laiva :D
Shepcan

ViestiKirjoittaja Kamucraft » 13 Marras 2012 18:30

Pelaajanimi:Kamucraft
Ikä:13
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:Pidän erittäin paljon minecraftista ja varsinkin teidän servusta :)
Kamucraft

ViestiKirjoittaja Dangous » 13 Marras 2012 18:30

Pelaajanimi: vikesti
Ikä: 16

niin tuota minecraftia olen pelaillu tommoden reilu vuoden ja olen myös aika kauan käyttäny tätä serveriä ja nyt haluaisin tulla serveriin mutta koska tämä white list tuli niin en pääse joten olisi mukava pääse white listiin ja en ole grifferi tai muutenkaan sään töjä rikkova ihminen joten jos voitte niin laittakaa minut white listiin kiitos :)!
Dangous

ViestiKirjoittaja LithiumPolly » 13 Marras 2012 18:32

Pelaajanimi: LithiumPolly
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Rehti ja rääväsuinen nuorimies, kokemusta löytyy muiltakin servereiltä. Myöskin omaa olen pitänyt. Pelaillut serverillänne pari viikkoa, tervetuloa katsomaan minun ja Shepcanin
taloja. Jos tähän nyt jotain vielä pitää keksiä, niin sanotaan vaikkapa että pelikoneenani toimii iMac, joten peli pyörii varsin mukavasti. 8-)
LithiumPolly

ViestiKirjoittaja PuPPeFTL » 13 Marras 2012 18:36

Pelaajanimi:PuPPeFTL
Ikä:16
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:Morjens! oon lukios oleva poika, oon pelannu minee vuoden ja täsä servus oon pelannu viikon kavereitten kans.
PuPPeFTL

ViestiKirjoittaja Joro112 » 13 Marras 2012 18:45

PuPPeFTL kirjoitti:Pelaajanimi:PuPPeFTL
Ikä:16
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:Morjens! oon lukios oleva poika, oon pelannu minee vuoden ja täsä servus oon pelannu viikon kavereitten kans.
LithiumPolly kirjoitti:Pelaajanimi: LithiumPolly
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Rehti ja rääväsuinen nuorimies, kokemusta löytyy muiltakin servereiltä. Myöskin omaa olen pitänyt. Pelaillut serverillänne pari viikkoa, tervetuloa katsomaan minun ja Shepcanin
taloja. Jos tähän nyt jotain vielä pitää keksiä, niin sanotaan vaikkapa että pelikoneenani toimii iMac, joten peli pyörii varsin mukavasti. 8-)
Dangous kirjoitti:Pelaajanimi: vikesti
Ikä: 16

niin tuota minecraftia olen pelaillu tommoden reilu vuoden ja olen myös aika kauan käyttäny tätä serveriä ja nyt haluaisin tulla serveriin mutta koska tämä white list tuli niin en pääse joten olisi mukava pääse white listiin ja en ole grifferi tai muutenkaan sään töjä rikkova ihminen joten jos voitte niin laittakaa minut white listiin kiitos :)!
Kamucraft kirjoitti:Pelaajanimi:Kamucraft
Ikä:13
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:Pidän erittäin paljon minecraftista ja varsinkin teidän servusta :)
Shepcan kirjoitti:Pelaajanimi: Shepcan
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Olen pelaillut PohjolaCraftissa ennestään noin kuukauden verran, ja haluaisin myös tulevaisuudessa päästä pelailemaan :) Ps. serverillä on hieno spawni-alue sekä Serenade laiva :D
jonnejokke kirjoitti:Pelaajanimi:Jonnejokke
Ikä:15
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: No oon nuori poika lapista.. Pelannut jo useamman vuoden minecraftia ja tykkään paljon servustanne! Olisi kiva päässä takaisin pelailemaan :)
Elite kirjoitti:Hei!
Pelaajanimi: Elite

Ikä: 14

Kerro jotain itsestäsi: Pelannut Minecraftia about 3 vuotta. Tykkään soittaa oikeastaan vain servulla mineä, joten yritän tälle tulemista:) Eipä siinä muuta

-Elite

harjakainen123 kirjoitti:pelaajan nimi: harjakainen123
ikä: 13v
Kerro lyhyesti itsestä: olen pelannut toisen servua

Hyväksytty
Joro112
Admin

ViestiKirjoittaja Chili » 13 Marras 2012 18:56

Pelaajanimi: Chili
Ikä: tarpeeksi :twisted:
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Sitä parempaa sukupuolta ;D