Whitelist-hakemukset TÄHÄN AIHEESEEN!!

Tänne whitelist-hakemukset!

Re: Whitelist-hakemukset TÄHÄN AIHEESEEN!!

ViestiKirjoittaja KukkoX » 28 Joulu 2012 08:38

Pelaajanimi:KukkoX
Ikä:13
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:Olen pelannut minecraftia noin vuoden. Olen kiinnostunut serveristänne koska siellä on harvinaisen hienoja rakennuksia ja sen on kaupungin tyylinen.
KukkoX

ViestiKirjoittaja Raistlin_Majer3 » 28 Joulu 2012 12:30

Pelaajanimi: Raistlin_Majer3
Ikä: 24
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Olen etsinyt hyvähenkistä serveriä jonkun aikaa. Mielellään vielä sellaista joka ei ole maastoltaan kauttaaltaan #%/#)%/. Tulen varmaan panostamaan rakenteluun ja farmin hoitoon. Killan teko kiinnostaa ehkä tulevaisuudessa mikäli serveri osoittautuu sopivaksi.
Raistlin_Majer3

ViestiKirjoittaja juustohermanni » 28 Joulu 2012 14:47

Pelaajanimi: JuustoWarrior
Ikä:17
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Olen pelannut noin 2vuotta cracked mc:tä. Nyt jaksoin viimein ostaa MC:n joten etsin hyviä servuja. Tämä vaikuttaa kivalta ja suomalaiselta servulta :) Tykkään myös rakentaa taloja ja oleskella kaivoksissa
juustohermanni

Re: Whitelist-hakemukset!

ViestiKirjoittaja aki123 » 28 Joulu 2012 22:23

[quote="Miigzo"]Pelaajanimi:aki123
Ikä:11
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:Olen pelannut minecraftia dreamcraft.co ja pelaan yhä toivottavasti hyväksytte hakemukseni
aki123
aki123

ViestiKirjoittaja FinMower » 28 Joulu 2012 22:44

-
Viimeksi muokannut FinMower päivämäärä 09 Marras 2013 10:12, muokattu yhteensä 1 kerran
Ei setä ole paha, vaikka onkin ruma.
FinMower

ViestiKirjoittaja ege100100 » 29 Joulu 2012 17:01

Pelaajanimi: ege100100
Ikä: 13
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Oon pelannu minecraftii puoli vuotta. Ny kokeilen tällästä. ja ajattelin sanoo et mua ei oo ikinä bannattu moninpeli serveriltä.
ege100100

ViestiKirjoittaja Kamucraft » 29 Joulu 2012 19:26

Ilmottaisin kaverini

Pelaajanimi: popration
Ikä: 13v
Lyhyt kuvaus itsestäsi: Olen kamucraftin kaveri ja haluaisin mukaan pelaamaan
Kamucraft

ViestiKirjoittaja Noobi » 29 Joulu 2012 19:39

Pelaajanimi: _Noobi
Ikä: 12v, tammikuun 13. 13v :33
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Olen pelannut minecraftia beta 1.2:sesta 1.7.3 kun ostin minecraftin. Eri servereillä oon pelannu ja muutamalla modeillut. ;D
Rauhallinen (en aina :mrgreen: ) ja rento pelaaja. Wiuwe käski hakeutua tänne pelaamaan, koska hän itekkin pelaa täälä.
Noobi

ViestiKirjoittaja Uapo47 » 30 Joulu 2012 00:21

KukkoX kirjoitti:Pelaajanimi:KukkoX
Ikä:13
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:Olen pelannut minecraftia noin vuoden. Olen kiinnostunut serveristänne koska siellä on harvinaisen hienoja rakennuksia ja sen on kaupungin tyylinen.

Jep, tää on ehkä ainoa suomiservu, jossa on realistisen tyylinen kaupunki.

Raistlin_Majer3 kirjoitti:Pelaajanimi: Raistlin_Majer3
Ikä: 24
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Olen etsinyt hyvähenkistä serveriä jonkun aikaa. Mielellään vielä sellaista joka ei ole maastoltaan kauttaaltaan #%/#)%/. Tulen varmaan panostamaan rakenteluun ja farmin hoitoon. Killan teko kiinnostaa ehkä tulevaisuudessa mikäli serveri osoittautuu sopivaksi.

Tilaa kyllä löytyy rakentamiselle, lääniä on vaikka kelle jakaa :)

FinMower kirjoitti:Pelaajanimi: FinMower
Ikä:28
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Pelannut yksin Minecraftia pari vuotta ja ois jees päästä kokeileen porukassa, muuten olen aivan normaali.

Welcome aboard!

juustohermanni kirjoitti:Pelaajanimi: JuustoWarrior
Ikä:17
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Olen pelannut noin 2vuotta cracked mc:tä. Nyt jaksoin viimein ostaa MC:n joten etsin hyviä servuja. Tämä vaikuttaa kivalta ja suomalaiselta servulta :) Tykkään myös rakentaa taloja ja oleskella kaivoksissa

Tänne muuten pääsisi crackedillakin, mutta tervetuloa mukaan silti! :)

Hyväksyin yllä olevien lisäksi myös seuraavat...

aki123 kirjoitti:Pelaajanimi:aki123
Ikä:11
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:Olen pelannut minecraftia dreamcraft.co ja pelaan yhä toivottavasti hyväksytte hakemukseni

ege100100 kirjoitti:Pelaajanimi: ege100100
Ikä: 13
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Oon pelannu minecraftii puoli vuotta. Ny kokeilen tällästä. ja ajattelin sanoo et mua ei oo ikinä bannattu moninpeli serveriltä.

Noobi kirjoitti:Pelaajanimi: _Noobi
Ikä: 12v, tammikuun 13. 13v :33
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Olen pelannut minecraftia beta 1.2:sesta 1.7.3 kun ostin minecraftin. Eri servereillä oon pelannu ja muutamalla modeillut. ;D
Rauhallinen (en aina :mrgreen: ) ja rento pelaaja. Wiuwe käski hakeutua tänne pelaamaan, koska hän itekkin pelaa täälä.

...mutta...

Kamucraft kirjoitti:Ilmottaisin kaverini

Pelaajanimi: popration
Ikä: 13v
Lyhyt kuvaus itsestäsi: Olen kamucraftin kaveri ja haluaisin mukaan pelaamaan

...linjana on, että yksi hakemus per henkilö. Hyväksyin nyt tämän kerran, mutta kannattaa muistaa tämä tulevaisuudessa. ;)
Uapo47
Admin

ViestiKirjoittaja Jakk3poika » 30 Joulu 2012 02:01

Pelaajanimi: Jakk3poika
Ikä:14
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: En oo kauaa pelannut mineä, mutta medium-taloja osaan pykätä kasaan... En rupea chatissa tappelemaan, koska en jaksa rupee väitteleen, mutta vastaan kyllä, jos siellä multa jotain kysytään... Tahtoisin päästä pelaamaan, ja tämä vaikutti hyvältä servulta... :D
Jakk3poika

EdellinenSeuraava

Paluu Whitelist-hakemukset