Whitelist-hakemukset TÄHÄN AIHEESEEN!!

Tänne whitelist-hakemukset!

Re: Whitelist-hakemukset TÄHÄN AIHEESEEN!!

ViestiKirjoittaja Koroppi » 30 Joulu 2012 19:00

Jakk3poika kirjoitti:Pelaajanimi: Jakk3poika
Ikä:14
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: En oo kauaa pelannut mineä, mutta medium-taloja osaan pykätä kasaan... En rupea chatissa tappelemaan, koska en jaksa rupee väitteleen, mutta vastaan kyllä, jos siellä multa jotain kysytään... Tahtoisin päästä pelaamaan, ja tämä vaikutti hyvältä servulta... :D

pelaaja onnistuneesti asennettu
Koroppi
Admin

ViestiKirjoittaja RetuPoika » 01 Tammi 2013 04:58

Pelaajanimi: RetuPoika
Ikä: 12
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Olen innokas minecraftin pelaaja. (En ole jonne) Tykkään ja haluan pelata erilaisissa servereissä, ja tämä serveri vaikuttaa kiinostavalta. Ja jos pääsen pelaamaan servulle koitan olla aktiivinen ja hyvä pelaaja. Taloja osaan ihan hyvin rakentaa. Minecraftia pelannut noin 3 vuotta. Mutta omistanut ostetun minecraftin vasta vuoden.
Päivää vaan.
RetuPoika

ViestiKirjoittaja niplo123 » 01 Tammi 2013 19:19

Pelaajanimi:niplo123
Ikä:12
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: no mää oon pelannu minee 2 vuotta ja tässä servussa pelaa mun kaveri ja haluisin päästä mainaa sen kanssa. voisikko lisätä mut white listalle.
niplo123

ViestiKirjoittaja Joro112 » 01 Tammi 2013 19:32

niplo123 kirjoitti:Pelaajanimi:niplo123
Ikä:12
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: no mää oon pelannu minee 2 vuotta ja tässä servussa pelaa mun kaveri ja haluisin päästä mainaa sen kanssa. voisikko lisätä mut white listalle.

On se vaikeaa laitta yks viesti yhteen aiheeseen.. Hyväksytty

RetuPoika kirjoitti:Pelaajanimi: RetuPoika
Ikä: 12
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Olen innokas minecraftin pelaaja. (En ole jonne) Tykkään ja haluan pelata erilaisissa servereissä, ja tämä serveri vaikuttaa kiinostavalta. Ja jos pääsen pelaamaan servulle koitan olla aktiivinen ja hyvä pelaaja. Taloja osaan ihan hyvin rakentaa. Minecraftia pelannut noin 3 vuotta. Mutta omistanut ostetun minecraftin vasta vuoden.

Hyväksytty
Joro112
Admin

ViestiKirjoittaja Weponator » 01 Tammi 2013 19:41

Pelailunimi : Weponator

Ikä: 14

Mitäs sitä vois kertoa? nnoo oon melkosen innokas pelailija, varsinkin mitä tulee Legend of Zelda-sarjoihin. En ole mikään ekspertti Minecraftissa, mutta tyggään siitä erittäin paljon, niin olisi kivaa päästä pelailemaan sinne Pohjolacraftiin.
What shall we do with a drunken Wepo, what shall we do with a drunken Wepo, what shall we do with a drunken Wepo, early in the morning.
Weponator

ViestiKirjoittaja niplo123 » 01 Tammi 2013 19:54

sori kun laitan tän tähän mutta kun hain tänään ekaa kertaa servulle ja olin siinä että piti kirjottaa
Register joku joku mutta mulle tuli login eli joku on mun käyttäjällä ollu siinä servussa voisitteko kertoo mitä mun pitää tehä?
niplo123

ViestiKirjoittaja ZzniksazZ » 01 Tammi 2013 20:54

Pelaajanimi: ZzniksazZ
Ikä: 15
Oon pelannu minee 2vuotta ja haluaisin päästä pelaamaan serverille.
ZzniksazZ

ViestiKirjoittaja runkkariku » 02 Tammi 2013 17:27

Pelaajanimi:runkkariku
Ikä:16
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:meillä on musta koira
runkkariku

ViestiKirjoittaja _3lkku » 02 Tammi 2013 17:29

Pelaajanimi:_3lkku
Ikä:15
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:Paljon en ole mineä pelannut mutta kiinnostus heräsi :D
_3lkku

ViestiKirjoittaja bensku » 02 Tammi 2013 21:56

Pelaajanimi:bensku
Ikä:13
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: En ole varma tulenko kovin usein pelaamaan kovin usein, kun pelaan toisellakin serverillä, mutta olisi kiva kokeilla tätä, kuulostaa kivalta. Olen pelannut Minecraftia noin 3 kk.
bensku

EdellinenSeuraava

Paluu Whitelist-hakemukset