Whitelist-hakemukset TÄHÄN AIHEESEEN!!

Tänne whitelist-hakemukset!

Whitelist Hakemus!

ViestiKirjoittaja MrJuho2 » 05 Maalis 2013 15:49

Moi! Minecraft nimi: MrJuho2
Ikä: 13
Siis olen ihan 13v aktiivinen minecraft pelaaja, jos haette modea/adminia kerron, että minulta voitte kysyä, niin voin lähettää hakemuksen, mutta admin ei ole välttämätön. Eli kiitos jos lisäisitte minut Whitelistalle!
MrJuho2

Re: Whitelist-hakemukset TÄHÄN AIHEESEEN!!

ViestiKirjoittaja Koroppi » 05 Maalis 2013 16:20

noonni
Koroppi
Admin

ViestiKirjoittaja BrackishBlade » 05 Maalis 2013 18:43

Pelaajanimi: BrackishBlade
Ikä: Melkein 16 [5.3.13. -> 7 päivää 16v:hen - 12.3.13]
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:
Olen Minecraftin Pelaaja Ja Erittäin Hyvä Rakentamaan, varsinkin moderneja taloja ;)
Toivoisin Pääseväni Kokeilemaan Tätä Serveriä :)
BrackishBlade

ViestiKirjoittaja jpak9901 » 06 Maalis 2013 07:14

minecraft nimi:jpak9901
ikä:12
oon pelannu mineä 2,5 vuotta oon jo white listillä mut haluasin unbannit koska kerran grieffasin kirjastoa (kaveri yllytti) sain 2 h jail ei paha mut sit kone hajos
enkä voinu pelaa tätä noin kuukauteen sit sain uuden koneen olisin tullu oottamaan jailin pois mut en päässy servulle siinä luki jaa banned:nuija on puhunut
ja siks haluaisin unban (jos on mahdollista niin myös unjail) vastatkaa pian
jpak9901

ViestiKirjoittaja Raffica_S » 06 Maalis 2013 12:03

Pelaajanimi: Raffica_S
Ikä:12
Minä: olen pelannut minecraftia vuoden ja nytten ajattelin tehdä hakemuksen tähän servuun ja minä pelaisin tässä servussa joka päivä (melkein). :geek:
Raffica_S

ViestiKirjoittaja Ahozzz » 06 Maalis 2013 20:52

Pelaajanimi: Ahozzz
Ikä: 17
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Ettiskelen jotakin hyvää suomalaista minecraft seruu
Ahozzz

ViestiKirjoittaja PikkuTipu » 07 Maalis 2013 09:53

Pelaajanimi:PikkuTipu
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:Pelannut minecraftia jo pitkään, ja premium on, ja ikävä suomalaisilla servereillä pelaamista kun pelaillut enkunkielisissä servuissa ja luotettava oon sekä ystävällinen muille, enkä vittuile chatissa
PikkuTipu

ViestiKirjoittaja uun0_ » 07 Maalis 2013 12:09

uun0_

14 vuotta

Moro moro! Kuulin tästä serveristä ja ajattelin kirjoittaa hakemuksen. Kokemusta minecraftista on jo noin puolitoista vuotta , ja muiltakin servereiltä on kokemusta. Toivoisin , että pääsisin pelaamaan . Kiitos!
uun0_

ViestiKirjoittaja Pulunen_ » 07 Maalis 2013 15:57

BrackishBlade kirjoitti:Pelaajanimi: BrackishBlade
Ikä: Melkein 16 [5.3.13. -> 7 päivää 16v:hen - 12.3.13]
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:
Olen Minecraftin Pelaaja Ja Erittäin Hyvä Rakentamaan, varsinkin moderneja taloja ;)
Toivoisin Pääseväni Kokeilemaan Tätä Serveriä :)
Raffica_S kirjoitti:Pelaajanimi: Raffica_S
Minä: olen pelannut minecraftia vuoden ja nytten ajattelin tehdä hakemuksen tähän servuun ja minä pelaisin tässä servussa joka päivä (melkein). :geek:
Ahozzz kirjoitti:Pelaajanimi: Ahozzz
Ikä: 17
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Ettiskelen jotakin hyvää suomalaista minecraft seruu
PikkuTipu kirjoitti:Pelaajanimi:PikkuTipu
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:Pelannut minecraftia jo pitkään, ja premium on, ja ikävä suomalaisilla servereillä pelaamista kun pelaillut enkunkielisissä servuissa ja luotettava oon sekä ystävällinen muille, enkä vittuile chatissa
uun0_ kirjoitti:uun0_

14 vuotta

Moro moro! Kuulin tästä serveristä ja ajattelin kirjoittaa hakemuksen. Kokemusta minecraftista on jo noin puolitoista vuotta , ja muiltakin servereiltä on kokemusta. Toivoisin , että pääsisin pelaamaan . Kiitos!

Hyväksytty, tere tulemasta! Toivottavasti paikka vastaa odotuksia :)¨

jpak9901 kirjoitti:minecraft nimi:jpak9901
ikä:12
oon pelannu mineä 2,5 vuotta oon jo white listillä mut haluasin unbannit koska kerran grieffasin kirjastoa (kaveri yllytti) sain 2 h jail ei paha mut sit kone hajos
enkä voinu pelaa tätä noin kuukauteen sit sain uuden koneen olisin tullu oottamaan jailin pois mut en päässy servulle siinä luki jaa banned:nuija on puhunut
ja siks haluaisin unban (jos on mahdollista niin myös unjail) vastatkaa pian

Muistan tapauksesi pääpiirteissään. Sisääntulosi muinoin oli näyttävä: kananmunalla naamaan. Jailin sait griefistä, banaaniloman syytä tai kestoa en pikaisella etsimisellä löytänyt. Todennäköisesti pitkä aika, johtuen griefistä ja mahdollisesti epäasiallisesta käytöksestä.
Jail, eli vankilatuomio, on rangaistus, jollaista käytetään pelaajan tehdessä jotakin väärää. Banneillakaan et ole syyttä. Mutta halveksuen alaspäin sinuun katsoen päätän, että saat tulla takaisin teoistasi huolimatta, kun pidät muutaman jutun mielessäsi:

-Et alistu kavereiden yllyttämisiin.
-Taustasi tunnetaan, nuija laulaa vastedes vähemmästäkin.
-Luet säännöt huolella
-Tämä viesti on kirjoitettu armollisuuden puuskassa.
-Kuittaat minulle tämän viestin luetuksi samassa yksityisviestissä, jossa vahvistat myös lisänneesi minut skype -kontakteihisi nimellä McPulunen

Viimeisin edellyttäen sinun omistavan skypen. Tämä siksi, että tarvittaessa voit kysyä aikomuksiesi "laillisuudesta" omalla äänelläsi suoraan ennen kuin kohellat.
Suoraan puhuminen auttaa ehkä myös ymmärtämään, ettei Pohjolacraftin tarkoitus ole hyysätä "rikollisia" vankilassaan, vaan tarjota kunnollisille pelaajille mukava ymäristö pelata.
Mikäli koet kuuluvasi niihin pelaajiin, käyttäydy sen mukaan. Mikäli et, voit unohtaa haaveesi takaisin pääsystä saman tien.

-Pulunen
Koodi: Valitse kaikki
<script src="http://minecraft-mp.com/embed.js?id=39185&type=votes&size=normal"></script>
Pulunen_

ViestiKirjoittaja NinjaCrafter01 » 08 Maalis 2013 18:38

Pelaajanimi:NinjaSammakko
Ikä:11
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Olen pelannut minecraftia noin vuoden, ja haluaisin päästä pohjolacraftiin pelailemaan, noudatan sääntöjä servereissä.
NinjaCrafter01

EdellinenSeuraava

Paluu Whitelist-hakemukset