Whitelist-hakemukset TÄHÄN AIHEESEEN!!

Tänne whitelist-hakemukset!

Re: Whitelist-hakemukset TÄHÄN AIHEESEEN!!

ViestiKirjoittaja Juhoz » 07 Huhti 2013 09:35

Pelaajanimi:juhoz
Ikä:12
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:olen pelannut paljon minecraftia, haluaisin tulla pelaa kaverini juuniskan kanssa.
Juhoz

ViestiKirjoittaja Nokikolari » 07 Huhti 2013 10:15

4 edeltävää nyt lisätty
Nokikolari

ViestiKirjoittaja topulity11 » 07 Huhti 2013 14:07

pelaajanimi:topulity11
ikä:13
lyhyt kertomus itsestäni: Olen pelannut minecraftia noin. 2 vuotta. Olen vieraillut monissa servuissa. En grieffaa.
topulity11

ViestiKirjoittaja cre_co » 07 Huhti 2013 22:14

Nimi : Noalar
Ikä:15

hieman minusta : olen 15 vuotta ja pelaillut mineä jo parivuotta :)) olisin kiinnostunut näkemään Silja Serenaden ja serverinne kokonaisuudessaan :) Olisin kiitollinen jos pääsisin listallenne ! Vastausta odotellen : Cre_co (mine :Noalar)
cre_co

ViestiKirjoittaja Koroppi » 07 Huhti 2013 22:51

näin se käypi
Koroppi
Admin

ViestiKirjoittaja Mikkis52 » 09 Huhti 2013 14:18

Pelaajanimi:Mikkis52
Ikä:15
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Moro! oon tällänen Mc pelaaja 2 v pelaillu olen asiallinen Haluaisin päästä servulle koska vaikuttaa hyvältä!
Mikkis52

ViestiKirjoittaja Pölö » 09 Huhti 2013 17:24

Pelaajanimi: thoubias95
Ikä: 17 ja rapiat
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Pölö tässä ettii ittellensä vakioserveriä. Pohjolacraft vaikuttais sellaaselta sopevalta aika pitkäti näin ennakkotietojen perusteella.

Haluaisin aloittaa suurempaa omaa rakennusprojektia, joka minun ideointitahdilla vie hieman aikaa. Tämänhetkinen suunnitelma olisi pykätä aluksi pieni ranchi (pohojammaanne olis siihen sopivahko paikka) ja siitä lähteä levittämään Kun ideat kypsyvät. Siihen olisi kätevä jos olisi käytettävissä creative ja muutama hehtaari omaa tonttia.

Voisin toimia modena niin serverillä kuin tällä voorumillanne. Oikeudenmukaisuustajua löytyy. Minusta saa myös apua serverillä ilmeisesti alati jatkuvaan kaupungin rakentamiseen. Olen tässä kerennyt jo oppimaan hieman pluginejakin, ja lisää opin mielelläni.

Ei toki mikään pakko ole, mutta nuo rakennusprojektit - omani ja teidän - saisivat minut varmasti pysymään servunne vakioasiakkaana. Mutta mikäli kumpikaan ei ole mahdollista, voin pelata ihan muuten vain.
Pölö

ViestiKirjoittaja Koroppi » 09 Huhti 2013 22:06

Noin.

Modejen velvollisuuksiin kuuluu myös ko. pskan kuukausittainen kustantaminen... Ja ylläpito meillä o vähä sellane että kaikki tuntee kaikki (hyvin), että henkilökuntaa ei tosta vaan hakemuksilla oteta lisää.
Koroppi
Admin

ViestiKirjoittaja Pölö » 10 Huhti 2013 08:05

Jaettu hinta on yksilöä kohti halvempi. Eikä sillä modella niin väliä ole, lähinnä sen creativen tuoman palikkamäärä- ja valikoima-etuuden takia kyselin, mutta olisin toki pyrkinyt toimittamaan virkaani. Se tosiasia vain että jos olis creative, niin ei tarvittisi juosta ympäri ämpäri resuja ettimässä, ja jaksais kiinnitttä enemmän huomiota rakennelmiensa ulkonäköön. Toivottavasti kuitenkin kerkeän jo tänään pelaamaan serverille.
Pölö

ViestiKirjoittaja Matti_1 » 10 Huhti 2013 12:26

Pelaajanimi:anttisa
Ikä:12
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:En ole kovin hyvä rakentamaan, mutta ihan ok.
Matti_1

EdellinenSeuraava

Paluu Whitelist-hakemukset