Whitelist-hakemukset TÄHÄN AIHEESEEN!!

Tänne whitelist-hakemukset!

Re: Whitelist-hakemukset TÄHÄN AIHEESEEN!!

ViestiKirjoittaja rouvaruuti » 10 Huhti 2013 21:17

Pölö kirjoitti:Jaettu hinta on yksilöä kohti halvempi. Eikä sillä modella niin väliä ole, lähinnä sen creativen tuoman palikkamäärä- ja valikoima-etuuden takia kyselin, mutta olisin toki pyrkinyt toimittamaan virkaani. Se tosiasia vain että jos olis creative, niin ei tarvittisi juosta ympäri ämpäri resuja ettimässä, ja jaksais kiinnitttä enemmän huomiota rakennelmiensa ulkonäköön. Toivottavasti kuitenkin kerkeän jo tänään pelaamaan serverille.

Pakko sanoo, ootsä se Pölö?:D
Äskeinen oli valhetta!
rouvaruuti

ViestiKirjoittaja samsu » 11 Huhti 2013 15:36

Pelaaja nimi:KelkaMies
Ikä:13
Kerro jotain itsestäsi lyhyesti:Olen pelannut minee noin 1vuoden ja haluisin tulla pelaa servuut.
samsu

ViestiKirjoittaja JyrsyX » 11 Huhti 2013 17:49

Pelaajanimi:JyrsyX
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:No kokeilen vaa tämmösii servui mut tää on tullu suosituksi niin haluaisin pelata servullanne pääseekö ??? en käytä minkään laisii haxeja :oops: en aio trollata ketään :3 sori tosta pedo bearista :DD ja en oo tyttö ja mitä vielä lisäisi hmmm no en aio trollata tai tappaa admineita arvostan admineita mut saatan trollata muita mutta en grieffaamalla ehkä vapaassa maassa saatan tehä jonkullaisii ansoi :3 sori taas tosta pedo bearista mutta oon pelannut tätä minecraftia jo tarpeeksi kauan että se on MORO
JyrsyX

ViestiKirjoittaja Uapo47 » 11 Huhti 2013 18:03

JyrsyX kirjoitti:Pelaajanimi:JyrsyX
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:No kokeilen vaa tämmösii servui mut tää on tullu suosituksi niin haluaisin pelata servullanne pääseekö ??? en käytä minkään laisii haxeja :oops: en aio trollata ketään :3 sori tosta pedo bearista :DD ja en oo tyttö ja mitä vielä lisäisi hmmm no en aio trollata tai tappaa admineita arvostan admineita mut saatan trollata muita mutta en grieffaamalla ehkä vapaassa maassa saatan tehä jonkullaisii ansoi :3 sori taas tosta pedo bearista mutta oon pelannut tätä minecraftia jo tarpeeksi kauan että se on MORO

Matti_1 kirjoitti:Pelaajanimi:anttisa
Ikä:12
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:En ole kovin hyvä rakentamaan, mutta ihan ok.

Tervetuloa :)

samsu kirjoitti:Pelaaja nimi:KelkaMies
Kerro jotain itsestäsi lyhyesti:Olen pelannut minee noin 1vuoden ja haluisin tulla pelaa servuut.

Se ois 1 hakemus / käyttäjä, joten teehän sinäkin Kelkkapoika omat tunnukset tänne ja hae whitelistille niillä.
Uapo47
Admin

ViestiKirjoittaja arviointilomake » 11 Huhti 2013 18:55

Pelaajanimi:arviointilomake
Ikä:15
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: No aloitin Minecraftin pelailun aika hiljattain ja IRL kaverini näytti serverin minulle, joten haluaisin itsekkin päästä pelailemaan. Hienolta paikalta kun näyttää. :)
arviointilomake

ViestiKirjoittaja ChestGhost » 11 Huhti 2013 19:04

Pelaajanimi:KelkaMies
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Pelaa minee. On mun kaveri ja hakee listille... :D
ChestGhost

ViestiKirjoittaja Uapo47 » 11 Huhti 2013 19:31

arviointilomake kirjoitti:Pelaajanimi:arviointilomake
Ikä:15
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: No aloitin Minecraftin pelailun aika hiljattain ja IRL kaverini näytti serverin minulle, joten haluaisin itsekkin päästä pelailemaan. Hienolta paikalta kun näyttää. :)

Hyväksyttyy :)
Uapo47
Admin

ViestiKirjoittaja KelkaMies » 12 Huhti 2013 14:15

Pelaajanimi:KelkaMies
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Oon yrittäny monta kertaa Pohjolacraftiin että jos nyt pääsis pelaamaan.
KelkaMies

Re: Whitelist-hakemukset!

ViestiKirjoittaja DC26 » 12 Huhti 2013 15:01

Pelaajanimi:DC26
Ikä:13 heinäkuussa 14 :D
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:Olen pelannut minecraftia 2,5vuotta ja haluaisin päästä servulle pelaamaaan.
DC26

ViestiKirjoittaja juuniska » 13 Huhti 2013 17:42

Pelaajanimi: ropelli
Ikä: 11
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: olen juuniskan pikkuveli.
juuniska

EdellinenSeuraava

Paluu Whitelist-hakemukset