Whitelist-hakemukset TÄHÄN AIHEESEEN!!

Tänne whitelist-hakemukset!

Re: Whitelist-hakemukset TÄHÄN AIHEESEEN!!

ViestiKirjoittaja Mr.Mikenen » 19 Huhti 2013 21:23

Koroppi kirjoitti:Kopioi hakemuspohja,täytä se fiksusti ja lähetä tähän aiheeseen. Siis tähän aiheeseen. Et tee uutta aihetta. Tähän aiheeseen.

Pelaajanimi:MrMikenen
Ikä:11
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:
Olen pelannut minecraftia noin vuoden. Olisi mukava päästä serverillenne.Osaan rakentaa hyvin.
Viimeksi muokannut Mr.Mikenen päivämäärä 21 Huhti 2013 09:54, muokattu yhteensä 1 kerran
Mr.Mikenen

minecraft

ViestiKirjoittaja kukkakeppi » 20 Huhti 2013 16:33

Pelaajanimi:kukkakeppi00
Ikä:13
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:olen pelannut mineä noin vuoden ja haluaisin päästä hienolle serverillenne jolla voisin pelata kavereiden kanssa en grieffaa :) toivon että hyväksytte pyyntöni mahdollisimman nopeasti.
kukkakeppi

ViestiKirjoittaja PixelPorkchopMan » 20 Huhti 2013 18:59

Pelaajanimi:PixelPorkchopMan
Ikä:11 (toukokuussa 12)
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Servu näyttää tosi hyvältä ja haluisin tulla pelaamaan. Oon pelannu Minecraftia noin 3 vuotta ja oon ihan ok rakentaja ja jotain redstonellakin osaan säätää. :D
PixelPorkchopMan

Re: minecraft

ViestiKirjoittaja Joro112 » 20 Huhti 2013 19:02

PixelPorkchopMan kirjoitti:Pelaajanimi:PixelPorkchopMan
Ikä:11 (toukokuussa 12)
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Servu näyttää tosi hyvältä ja haluisin tulla pelaamaan. Oon pelannu Minecraftia noin 3 vuotta ja oon ihan ok rakentaja ja jotain redstonellakin osaan säätää. :D
kukkakeppi kirjoitti:Pelaajanimi:kukkakeppi00
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:olen pelannut mineä noin vuoden ja haluaisin päästä hienolle serverillenne jolla voisin pelata kavereiden kanssa en grieffaa :) toivon että hyväksytte pyyntöni mahdollisimman nopeasti.

Hyväksytty
Joro112
Admin

ViestiKirjoittaja jonkku » 20 Huhti 2013 21:10

Pelaajanimi:jonkku
ikä:10
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:olen pelannu mineä noin 2 vuotta. Olen hyvä rakentaja ja mainari.
jonkku

ViestiKirjoittaja kukkakeppi » 20 Huhti 2013 21:37

Pelaajanimi:kukkakeppi Ikä:13. Kerro jotain itsestäsi lyhyesti:oon pelannu mineä noin vuoden ja haluaisin päästä mahtavalle servullenne toivon että pääsen sinne mahdollisimman nopeasti jotta voisin pelata kavereiden kaa:)
kukkakeppi

ViestiKirjoittaja Joro112 » 20 Huhti 2013 21:59

jonkku kirjoitti:Pelaajanimi:jonkku
ikä:10
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:olen pelannu mineä noin 2 vuotta. Olen hyvä rakentaja ja mainari.
Mr.Mikenen kirjoitti:
Koroppi kirjoitti:Kopioi hakemuspohja,täytä se fiksusti ja lähetä tähän aiheeseen. Siis tähän aiheeseen. Et tee uutta aihetta. Tähän aiheeseen.

Pelaajanimi:Mr.Mikenen
Ikä:11
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:
Olen pelannut minecraftia noin vuoden. Olisi mukava päästä serverillenne.

Hyväksytty.

kukkakeppi kirjoitti:Pelaajanimi:kukkakeppi Ikä:13. Kerro jotain itsestäsi lyhyesti:oon pelannu mineä noin vuoden ja haluaisin päästä mahtavalle servullenne toivon että pääsen sinne mahdollisimman nopeasti jotta voisin pelata kavereiden kaa:)

Mikäs tää on, laitoit toisen hakemuksen.
Joro112
Admin

ViestiKirjoittaja Akoodi » 21 Huhti 2013 18:29

Pelaajanimi:Akoodi
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:Olen noin 2 vuoden ajan pelaillut minecraftia ja kaverini on kehunut serveriä paljon joten haluaisin päästä mukaan pelailemaan.
Akoodi

ViestiKirjoittaja joneau » 23 Huhti 2013 10:24

Pelaajanimi:joneau
Ikä:16
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: pelannut mineä noin 2 vuotta. pyöritän omaa youtube kanavaa (en ole varma teenkö videoita pohjolassa). tiedän perusjutut ja muut sellaiset. kaverit kertoi serveristä
joneau

ViestiKirjoittaja Joro112 » 23 Huhti 2013 15:19

joneau kirjoitti:Pelaajanimi:joneau
Ikä:16
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: pelannut mineä noin 2 vuotta. pyöritän omaa youtube kanavaa (en ole varma teenkö videoita pohjolassa). tiedän perusjutut ja muut sellaiset. kaverit kertoi serveristä
Akoodi kirjoitti:Pelaajanimi:Akoodi
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:Olen noin 2 vuoden ajan pelaillut minecraftia ja kaverini on kehunut serveriä paljon joten haluaisin päästä mukaan pelailemaan.

Hyväksytty.
Joro112
Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Whitelist-hakemukset