Whitelist-hakemukset TÄHÄN AIHEESEEN!!

Tänne whitelist-hakemukset!

Re: Whitelist-hakemukset!

ViestiKirjoittaja jaggie17 » 20 Marras 2012 15:20

Minecraft nimeni on jaggie17 ja olen innokas pelaaja. Pelasin ennen serverillänne kunnes tuli white-list. serverinne on paras. haluaisin siis white-listille. 8-)
jaggie17

ViestiKirjoittaja Rollipeikk0 » 20 Marras 2012 15:22

Pelaajanimi:Rollipeikk0 (koska menin kusemaan rollipeikko:n itse -.-)
Ikä:17
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Aloitin minecraftin pelaamisen joku 5 vuotta sitten varmaankin cräckätyllä ja tykästyin niin paljon että ostin ja siitä asti pelannut todella paljon, vaikkakin vähentynyt huomattavasti viimeisen vuoden aikana mutta päätin aloittaa uudelleen ja haluaisin johonkin servuun koska single player tylsää kun pelannut sitä sen verran (kai tämä vielä lyhyt on :3) :D
Rollipeikk0

ViestiKirjoittaja jakke » 20 Marras 2012 15:32

Pelaajanimi:jakke
Ikä:12
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:olen pelannut jääkiekkoo :D
jakke

ViestiKirjoittaja Koroppi » 20 Marras 2012 17:22

Samuma78 kirjoitti:Pelaajanimi:Samuma78
Ikä:10
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: oleno suomalainen poika joka pelaa minecraftia 0-4h päivässä

jamppa kirjoitti:pelaajanimi:jamppa
ikä:11
kerro lyhyesti jotain itsestäsi:olen pelannu mine crafti noin 2 vuotta olen ollut useilla servuilla mut pohjola craft on paras :D :D :D
Kingi99 kirjoitti:Pelaajanimi:Kingi99
Ikä:12
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:Aloitin minecraft pelaamisen 2012 kesällä ja asun kainuussa
AKKABUUSTI kirjoitti:Pelaajanimi:AKKABUUSTI
Ikä:En saa kertoo, mut ala-asteella ja yli 10.
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Ääööääöö, no oon pelannu Minee vuoden, suunnilleen. Ja etsin uutta suomalaista kivaa servuu ja löysin tän. Oon Minessä suurimman osan ajastani jota käyn koneella. Oon myös pilkunviilaaja, sori jos se haittaa :D
jaggie17 kirjoitti:Minecraft nimeni on jaggie17 ja olen innokas pelaaja. Pelasin ennen serverillänne kunnes tuli white-list. serverinne on paras. haluaisin siis white-listille. 8-)
Rollipeikk0 kirjoitti:Pelaajanimi:Rollipeikk0 (koska menin kusemaan rollipeikko:n itse -.-)
Ikä:17
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Aloitin minecraftin pelaamisen joku 5 vuotta sitten varmaankin cräckätyllä ja tykästyin niin paljon että ostin ja siitä asti pelannut todella paljon, vaikkakin vähentynyt huomattavasti viimeisen vuoden aikana mutta päätin aloittaa uudelleen ja haluaisin johonkin servuun koska single player tylsää kun pelannut sitä sen verran (kai tämä vielä lyhyt on :3) :D

hyväksyimpä
Koroppi
Admin

ViestiKirjoittaja IsmOel_O » 20 Marras 2012 20:20

Pelinimi on IsmOel_O
Ikä on 15.
Olen pelannut mineä betan alusta lähtien.

Yhden pyynnön haluaisin esittää: Voisiko ylläpito hyväksyä myös pelaajan Olssoni white-listille, koska hän ei oikein hallitse näiden foorumeiden käyttöä. Hänen ikänsä on 15 ja aloitimme pohjolassa samaan aikaan. Voin taata, että hän ei grieffaa tai pelleile.
IsmOel_O

ViestiKirjoittaja Koroppi » 20 Marras 2012 20:42

IsmOel_O kirjoitti:Pelinimi on IsmOel_O
Ikä on 15.
Olen pelannut mineä betan alusta lähtien.

Yhden pyynnön haluaisin esittää: Voisiko ylläpito hyväksyä myös pelaajan Olssoni white-listille, koska hän ei oikein hallitse näiden foorumeiden käyttöä. Hänen ikänsä on 15 ja aloitimme pohjolassa samaan aikaan. Voin taata, että hän ei grieffaa tai pelleile.

asia kunnossa ;)
Koroppi
Admin

Whitelist hakemus

ViestiKirjoittaja Mikael1Finnish » 21 Marras 2012 08:53

Olen Mikael1Finnish

Minecraftissa: Mikael1Finnish

Haluaisin whitelistille

Kuvassa on hienon näköne paikka :)

Minecraft peliaika: Noi 1 vuosi

Ikä: 8

Terveisin Mikael1Finnish
Mikael1Finnish

ViestiKirjoittaja Markkujanne » 21 Marras 2012 14:29

Pelaajanimi:Markkujanne
Ikä
Kerro jotain lyhyesti jotain itsestäsi:Oon hyvä pelaaja,mul on oma towni joten osaan rakentaa ja oon hyvä mainaus ekspertti!Oon tosi iloinen jos pääsen White-listille!!
Markkujanne

ViestiKirjoittaja Kamucraft » 21 Marras 2012 15:47

Haluaisin rekisteröidä veljeni tässä tiedot:

Pelaajanimi:ThePaapo20
Ikä:10
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:oon kamucraftin veli ja oon pelannut pohjolassa :mrgreen:
Kamucraft

ViestiKirjoittaja Julle » 21 Marras 2012 16:42

Pelaajanimi:Julle
Ikä:11
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:en oo homo!
Julle

EdellinenSeuraava

Paluu Whitelist-hakemukset