Whitelist-hakemukset TÄHÄN AIHEESEEN!!

Tänne whitelist-hakemukset!

Re: Whitelist-hakemukset TÄHÄN AIHEESEEN!!

ViestiKirjoittaja Chameya » 28 Syys 2013 12:32

Pelaajanimi: Chameya
Ikä: 15
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Oon pelannut Minecraftia jonkun vuoden ja ois kiva löytää sellanen pysyvä serveri missä vois pelailla pidemmän aikaa eikä tarvitsis hypätä serveriltä toiselle koko ajan. Ois ihanaa jos hyväksyisitte (: Plus en oo hirveesti harrastanut serveripelaamista eli saatte nauraa mulle siellä sitten.
Chameya

Re: Whitelist-hakemukset!

ViestiKirjoittaja skywalker17 » 28 Syys 2013 14:08

Pelaajanimi:lolitagirl17
Ikä:18
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: olen pelannut minecraftii jo 4 vuotta ja olen kiinnostunut tästä serveristä. pelaan toisella serverissä vippinä.
skywalker17

ViestiKirjoittaja ArDesan » 28 Syys 2013 14:56

Pelaajanimi:ArDesan
Ikä:15
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Olen perus kainuulainen poika. Ostin minecraftin joskus alphan aikoihin ja olen pelannut siitä asti. Pidän pelaamisesta mutta pelaan pääasiassa xboxilla ja tietokoneella vain mineä ja välillä legue of legendsiä.
ArDesan

ViestiKirjoittaja Pulunen_ » 28 Syys 2013 15:01

ArDesan kirjoitti:Pelaajanimi:ArDesan
Ikä:15
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Olen perus kainuulainen poika. Ostin minecraftin joskus alphan aikoihin ja olen pelannut siitä asti. Pidän pelaamisesta mutta pelaan pääasiassa xboxilla ja tietokoneella vain mineä ja välillä legue of legendsiä.
skywalker17 kirjoitti:Pelaajanimi:lolitagirl17
Ikä:18
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: olen pelannut minecraftii jo 4 vuotta ja olen kiinnostunut tästä serveristä. pelaan toisella serverissä vippinä.
Chameya kirjoitti:Pelaajanimi: Chameya
Ikä: 15
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Oon pelannut Minecraftia jonkun vuoden ja ois kiva löytää sellanen pysyvä serveri missä vois pelailla pidemmän aikaa eikä tarvitsis hypätä serveriltä toiselle koko ajan. Ois ihanaa jos hyväksyisitte (: Plus en oo hirveesti harrastanut serveripelaamista eli saatte nauraa mulle siellä sitten.

Nämä hyväksyilty. Tuota Väriä en kyllä saa nimeen lisättyä :D
Pulunen_

ViestiKirjoittaja Allux10 » 28 Syys 2013 16:31

Pelaajanimi: Allux10
Ikä: 13
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Oon pelannu Minecraftii jonku puol vuotta ja tää servu on varmaa tosi hyvä! Ois kiva päästä tänne pelailemaan.
Allux10

ViestiKirjoittaja Minecraft tyyppi » 28 Syys 2013 21:14

Ok tohon mun whitelist hakemukseen muutos- pelaajanimi on sitten minecraftilainen
Minecraft tyyppi

ViestiKirjoittaja Pulunen_ » 29 Syys 2013 09:01

Minecraft tyyppi kirjoitti:Ok tohon mun whitelist hakemukseen muutos- pelaajanimi on sitten minecraftilainen

Selvä, lisään listalle.
Allux10 kirjoitti:Pelaajanimi: Allux10
Ikä: 13
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi: Oon pelannu Minecraftii jonku puol vuotta ja tää servu on varmaa tosi hyvä! Ois kiva päästä tänne pelailemaan.

Nämä hüväksuttu.
Pulunen_

ViestiKirjoittaja jeejeejose » 03 Loka 2013 18:05

Pelaajanimi:jeejeejose
Ikä:13
Kerro lyhyesti jotain itsestäsi:
oon 13 asun vantaalla kuulin kavereilt täst servust ps sori ku spämmin yv ku luin epä huomiossa et sinne pitää lähettää hakemukset...

olisin kiitollinen jos pääsisin tänne pelailee
jeejeejose

ViestiKirjoittaja Minecraftaaja007 » 04 Loka 2013 18:27

Pelaajanimi:minecraftaaja007
Ikä:15 vuotta
Kerro itsestäsi:Olen pelannut Minecraftia pari vuotta ja haluaisin pelaamaan Pohjolacraftiin.Olisi hienoa päästä pelaamaan servulla.
Minecraftaaja007

ViestiKirjoittaja NytPelataan » 04 Loka 2013 22:08

Pelaajanimi: NytPelataan
Ikä: 10, kohta 11
Kerro itsestäsi: Olen YouTubettaja, olen pelannut Minecraftia yli puolitoista vuotta. Olisin iloinen, jos pääsisin PohjolaCraftiin.
Olen kuullut, että tämä on hyvä palvelin, ja tarvitsen tähän vahvistusta. Haluaisin mielelläni pelata täällä.
Toivottavasti hyväksytte hakemukseni.
NytPelataan

EdellinenSeuraava

Paluu Whitelist-hakemukset