Sain bannit!

Yleistä keskustelua PohjolaCraftista

Sain bannit!

ViestiKirjoittaja leeviminecraft » 16 Syys 2013 14:34

Onko ne pysyvät. Tuli teksti.
Banned: Grief ahneella on paskanen loppu
Bannaaja pulunen
leeviminecraft

Re: Sain bannit! - Niin toden totta sait.

ViestiKirjoittaja Pulunen_ » 17 Syys 2013 06:17

noh... Ensinäkin, olit ollut serverillä max muutaman vuorokauden, jonka aikana rakennellut kaupunkiin, griefannut ja vaikka mitä.
Uapo antoi 20min vankilaa, istuit sen pois niin kuin pitikin, MUTta, jatkoit griefaamista. Mikä järki?
Sitten kun huomasin että eihän sinnun jälkeen jää kun tuhoa ja kauhistusta, annoin 2 tuntia vankilaa, eli maksimi ajan. Annoin toisen mahdollisuuden ja kerroin että seuraavasta rikkomuksesta tulee bannit.
Olin rollbackannut tekemisesi koko serveriltä koko ajalta, koska niin moni paikka oli hajalla. Sillä välin istuit vankilassa väitit että parannat tapasi, ja SAMAAN AIKAAN paukutit menemään vankilan seinää.

Selventääkö? Ei tee mieli päästää takaisin.
Jos olisit odottanut vaikka sen vankilas loppuun, ja sitten vähän ajan päästä griefannut, olisin saattanut antaa esimerkiksi 3kk bannit.
Nyt oli niin härski, että no hope boy.

On pysyvät.
Pulunen_

Re: Sain bannit! - Niin toden totta sait.

ViestiKirjoittaja Saariluoma » 15 Loka 2013 16:25

Pulunen_ kirjoitti:noh... Ensinäkin, olit ollut serverillä max muutaman vuorokauden, jonka aikana rakennellut kaupunkiin, griefannut ja vaikka mitä.
Uapo antoi 20min vankilaa, istuit sen pois niin kuin pitikin, MUTta, jatkoit griefaamista. Mikä järki?
Sitten kun huomasin että eihän sinnun jälkeen jää kun tuhoa ja kauhistusta, annoin 2 tuntia vankilaa, eli maksimi ajan. Annoin toisen mahdollisuuden ja kerroin että seuraavasta rikkomuksesta tulee bannit.
Olin rollbackannut tekemisesi koko serveriltä koko ajalta, koska niin moni paikka oli hajalla. Sillä välin istuit vankilassa väitit että parannat tapasi, ja SAMAAN AIKAAN paukutit menemään vankilan seinää.

Selventääkö? Ei tee mieli päästää takaisin.
Jos olisit odottanut vaikka sen vankilas loppuun, ja sitten vähän ajan päästä griefannut, olisin saattanut antaa esimerkiksi 3kk bannit.
Nyt oli niin härski, että no hope boy.

On pysyvät.

Antaisitko sille porttikiellon foorumille?
Saariluoma

Re: Sain bannit!

ViestiKirjoittaja Pulunen_ » 16 Loka 2013 13:10

Ei ole valtuuksia, toisaalta en kyllä näe tarvettakaan...
Pulunen_

ViestiKirjoittaja Makutsu » 18 Loka 2013 16:05

olen jo 1 kuukauden pois ja miksi mun minecraft luke 3 kuukauta vielä se meni jo just 1 kuukaude oikeastaa pitäis luke 2 kuukauta olen odotanut jo 1 kuukauta on vielä jäljellä 2 kuukauta :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Makutsu

ViestiKirjoittaja Saariluoma » 18 Loka 2013 19:58

Makutsu kirjoitti:olen jo 1 kuukauden pois ja miksi mun minecraft luke 3 kuukauta vielä se meni jo just 1 kuukaude oikeastaa pitäis luke 2 kuukauta olen odotanut jo 1 kuukauta on vielä jäljellä 2 kuukauta :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Oliko sinulla porttikielto?
Saariluoma

ViestiKirjoittaja Makutsu » 17 Marras 2013 19:51

:shock: ai niin se . miten saadan 1.6.2 ? :oops:
Makutsu

ViestiKirjoittaja Pölö » 17 Marras 2013 22:08

Makutsu kirjoitti::shock: ai niin se . miten saadan 1.6.2 ? :oops:

1) kun on ostettu mine, niin launcherin vasemmassa alalaidassa on sellaanen valinta mistä saa version minkä haluaa.
2) servu on nyt 1.6.4
3) servu tulee päivittymään 1.7 jahka bukkit ja pluginit kerkiää päivittyä enste
4) hymiöspämmi ei vakuuta jos anoo unbannia, ihan noin niinkun tulevaisuuden varalle vihjeenä
Pölö

ViestiKirjoittaja Makutsu » 22 Marras 2013 17:01

haluun takas 1.6.2 tulipas itkuu , sinne pohjola craft :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Makutsu

ViestiKirjoittaja Makutsu » 24 Marras 2013 11:50

1.6.2 olin parempi mutta en tiedä miltä näytä 1.6.4 on , vai 1.5.2 ?
Makutsu

Seuraava

Paluu Yleistä keskustelua