Karttareset...?

Yleistä keskustelua PohjolaCraftista

Karttareset...?

ViestiKirjoittaja Chameya » 10 Marras 2013 13:50

Tosiaan siis en oo ollut tuolla vähään aikaan, viikkoon tai pariin kai, ja lueskelin täältä jostain juttua siitä karttaresetistä. Ja tietämätön kun oon niin voisko joku ihanuus kertoa vähän lisää tästä? Joku sanoi että parin kuukauden päästä ja että jos haluaa säästää kamoja, niitä saa viedä jonnekkin laivaan ja jotain. Saisko lisäinfoa?

(Krhm mun kone voi olla osasyynä poissaoloon, se käytännössä räjähti tässä yks päivä käsiin jotenkin ihan oudosti ja sitä oon tässä siivoillut. Pulunen tietää mun koneen.... Huhhuh. :roll: )

Post Scriptum: Jos tästä oli joku ketju olemassa niin nöyrimmät pahoitteluni, en ainakaan löytänyt mitään kun yritin etsiskellä.
Chameya

Re: Karttareset...?

ViestiKirjoittaja aki123 » 10 Marras 2013 13:54

Siis en oikein ole varma kun tuo koro jotain sanoi että johonki laivaan pitää viedä sit niitä kamoja mitä haluu säästyvän tai jotain muuta ja siis en tiedä tarkalleen kun pena sepitti jotai mapin resettamisesta.
aki123
aki123

ViestiKirjoittaja jultsu98fin » 10 Marras 2013 14:04

Elikkäs, minecraft on päivittynyt jo 1.7 versioon(bukkitin päivittymisessä menee se muutama kuukausi), siinä versiossa maailman generointi uudistettiin kokonaan(myös uusia biomeita yms tuli) ja tämän takia myös serverin mapit on resetoitava. Koroppi on nyt jonkun aikaa rakentanut laivaa jonne sitten jokainen pelaaja saisi osan tavaroistaan viedä(pelaajalla on yksi kontti joka on 4x11 sisämitoiltaan). Tulevista maailmoista ei ole varmuutta mutta näillä näkymin on tulossa: uusi pohjanmaa samalla tavalla kuin nykyinen(ei PVP eikä mobeja), vapaamaa pienellä muutoksella(jonkinnäköinen PVP-areena,mobit päällä ja ei rakennusääntöjä) ja sitten pulusen sekä raistlinin ropemaailma, saattaa myös tulla jonkinnäköinen resurssimaailma mutta siintäkään ei ole varmuutta. Toivottavasti tämä sekava selitys selvensi jotain jollekkin :D
jultsu98fin

ViestiKirjoittaja Chameya » 10 Marras 2013 14:09

aki123 kirjoitti:Siis en oikein ole varma kun tuo koro jotain sanoi että johonki laivaan pitää viedä sit niitä kamoja mitä haluu säästyvän tai jotain muuta ja siis en tiedä tarkalleen kun pena sepitti jotai mapin resettamisesta.

Ahaa tää on se juttu josta luin täältä.

jultsu98fin kirjoitti:Elikkäs, minecraft on päivittynyt jo 1.7 versioon(bukkitin päivittymisessä menee se muutama kuukausi), siinä versiossa maailman generointi uudistettiin kokonaan(myös uusia biomeita yms tuli) ja tämän takia myös serverin mapit on resetoitava. Koroppi on nyt jonkun aikaa rakentanut laivaa jonne sitten jokainen pelaaja saisi osan tavaroistaan viedä(pelaajalla on yksi kontti joka on 4x11 sisämitoiltaan). Tulevista maailmoista ei ole varmuutta mutta näillä näkymin on tulossa: uusi pohjanmaa samalla tavalla kuin nykyinen(ei PVP eikä mobeja), vapaamaa pienellä muutoksella(jonkinnäköinen PVP-areena,mobit päällä ja ei rakennusääntöjä) ja sitten pulusen sekä raistlinin ropemaailma, saattaa myös tulla jonkinnäköinen resurssimaailma mutta siintäkään ei ole varmuutta. Toivottavasti tämä sekava selitys selvensi jotain jollekkin :D

Joo kyllä mä tosta päivityksestä ihan perillä oon ja Bukkitista myös. Tota mä just mietin että ton takia varmaan resetoidaan kartta kun on tullu kaikkea uutta ja näin pois päin... Onks tonne laivalle jotain warppia olemassa vai missä hitossa (krhm hups anteeks) se oikeen on? :D Tosta maailmajutusta luin myös, toi ropejuttu kuulostaa ihan mielettömän siistiltä! Ja aika hyvin selvens, kiitos paljon.
Chameya

ViestiKirjoittaja jultsu98fin » 10 Marras 2013 14:14

Itse en ainakaan ole tietoinen warpista suoraan laivalle mutta vaikkapa bilteman warpilta on melko lyhyt kävelymatka.

http://prntscr.com/23622s
jultsu98fin

ViestiKirjoittaja Chameya » 10 Marras 2013 14:25

jultsu98fin kirjoitti:Itse en ainakaan ole tietoinen warpista suoraan laivalle mutta vaikkapa bilteman warpilta on melko lyhyt kävelymatka.

http://prntscr.com/23622s

Oi hyvä kiitti informoinneista! Autto paljon.
Chameya

ViestiKirjoittaja Koroppi » 10 Marras 2013 17:29

Se evakkovene ei oo viel valmis, mut /warp nordiclights vie ihan perille asti.
Koroppi
Admin

ViestiKirjoittaja Pölö » 10 Marras 2013 19:08

Haittaako, jos sinne konttiin tunkoo niin monta chestiä ja trapped-sellaista kuin saa mahtumaan, ja saako kontin kattoa raottaa ylimpien täyttämisen ajaksi, niin että saa neljä päällekkäinsä?

Ja sitten vielä:

Olisiko mahdollista, että maailmasta napattaisiin backup nyt kohta, ja resetoinnin jälkeen sitä backupia saisi ladata kaikki halukkaat? (itse ainakin olisin halukas) Sittenhän sillä vanhalla mapilla on enää lähinnä tunnearvoa sinne rakentaneille, ja näin sinne rakentaneet saisivat pitää rakennuksensa itsellään ikäänkuin muistona.
Pölö

ViestiKirjoittaja Koroppi » 10 Marras 2013 19:13

Ei ko siihen konttiin mahtuu tasan 9 lukittavaa laatikkoa. Jos tila loppuu nii ottaa uuden kontin. Ja joo, eiköhä nuo vanhat rojut voida laittaa ladattaviks...
Koroppi
Admin

ViestiKirjoittaja Pölö » 10 Marras 2013 19:18

Jesh... saanko mää kasata kuinka monta konttia päällekäin? Mää tykkäisin että silleen päällekkäin laitettuna ovat kaikkein selkeimmin usiat kontit siinä.
Pölö

Seuraava

Paluu Yleistä keskustelua