Creative-hakemus

Yleistä keskustelua PohjolaCraftista

Creative-hakemus

ViestiKirjoittaja Name400 » 24 Maalis 2014 18:11

Pöö,Elikkäs hakisin tuota creativea noin 2-3 viikoksi,sillä aloittelen vähän isompaa projektia.Projektin ideana on siis tehdä iso maatila sen ympärille kylä ja mahdollisesti siirtolaapuutarha maatilan ja kylän läheisyyteen

Miksi et voisi tehdä käsin?
Voisin tehdä kaiken käsin mutta siihen menisi monia kuukausia ja resurssejen hankkimiseen menisi vielä enemmän aikaa,eli ajattelin että jos haluaisin saada projektin valmiiksi ennen vuoden loppua olisi hyvä että saisin käyttää vapaammin resursseja.

Miksi vain 2-3 viikoksi?
Haluaisin oikeudet vain tuoksi ajaksi sillä en tunne tarvitsevani niitä pidempään,ja ajattelin että haluaisin kuitenkin tehdä suurimman osan projektista käsin enkä kokonaan creativella.

Miksi juuri sinä?
Olen omasta mielestäni luotettava enkä käytä creativea väärin (trollaukseen,abusemiseen,kostamiseen,grieffaamiseen,ottaakseni jotain pysyvästi creativesta yms.).Tiedän myös seuraamukset sillä olen oppinut ne kantapään kautta.

Lopetatko projektin jos et saa creativea?
En aio lopettaa projektia ennen kuin se on osapuilleen valmis.Vaikka en saisi creativea jatkaisin projektia samalla tahdilla.

Name kiittää ja kumartaa.
Name400

Re: Creative-hakemus

ViestiKirjoittaja CL1PPI » 03 Heinä 2014 00:43

Itse en näistä asioista päätä. En osaa sanoa oikein mitään "suoraa" palautetta. Voisit kuitenkin ottaa creativesta tavaroita, esimerkkinä timantteja, ja säilyttää ne. Inventoryn clearaaminen ei silloin auta, jos olet laittanut tavarat arkkuun. Voisit toteuttaa tämän yksinpelissäkin. Toisaalta...

Hyvää päivänjatkoa!

-CL1PPI
CL1PPI

Paluu Yleistä keskustelua