Epure123 unban hakemus

Yleistä keskustelua PohjolaCraftista

Epure123 unban hakemus

ViestiKirjoittaja Epure123 » 05 Marras 2014 00:14

Moi! Juuh elikkä jotkut varmaan tietääki miksi sain bannit ja kiistän edelleenkin sen, että olisin hackannyt pohjolacraftissä, mutta tästä asiasta en jaksa enään jauhaa ja mielestäni se olisi aika turhaakin, mutta sen haluan sanoa, että mua ei kertaakaan olla bannitty pohjolasta ennen tätä paitsi kerran ja sen syy oli "koska ban" ja pulunen unbannas mut sillon.

Haen Pohjolaan unbanneja sen takia, koska se on ensimmäinen minecraft serveri missä olen koskaan pelannut ja olisi mukava jos sielä vois aina välillä käydä pelailemassa kun kerkeää... eikä mua pahemmin haittaiskaan vaikka mun silloiset kamat kun pelasin ois jo olemattomissa.

Tiedän itekki ettei tästä mikään maailman paras ja pisin hakemus nyt tullut, mutta väsyneenä ei oikein tuu mitään päähän. Joka tapauksessa toivoisin, että edes harkitsisitte unbanneja, koska JOS olisin hackeja käyttänyt serverillä niin mielestäni olisin rangaistukseni kärsinyt.

Ps. Toivoisin ettei tuosta hack jutusta alettaisi taas tappelemaan, koska ei todellakaan huvita väitellä mistään tollasesta enään.
Epure123

Re: Epure123 unban hakemus

ViestiKirjoittaja Epure123 » 08 Maalis 2015 02:28

Ois mukava jos joku tähän vastaiski. :)
Epure123

Paluu Yleistä keskustelua