Onko täällä hieman kuollutta?!

Yleistä keskustelua PohjolaCraftista

Onko täällä hieman kuollutta?!

ViestiKirjoittaja Chameya » 18 Marras 2014 20:43

Sitä vain että on erittäin. harmillista. että lemppariservulleni on tapahtunut jonkinlainen hiipuminen. Joskus kun kiinnostuin siitä ropemaailmasta niin kävin hetken aikaa melko usein, sitten sille maailmalle kävi jotain ja nyt koko Pohjola on ihan tyhjä kun olen taas innostunut siitä? Mitä te kaikki puuhaatte nykyään, oletteko häipyneet paremmille mestoille vai mitä. Vaadin selityksiä.

Ainiin ja tämä todennäköisesti kiinnostaa teitä. Pikkuveljeni tuli tässä jokin aika sitten selittämään ihan suu vaahdossa että sen kaveri X oli käynyt jonneilemassa jollain servulla ja juttu meni niin että se oli tuhonnut sieltä yhden maailman ja luonut jonkun oman shitin siihen tilalle. Tässä pitää sitten tietää myös että mulla, mun pikkusiskolla ja pikkuveljellä on yhteinen Minecraft-tunnus ( :roll: ) ja pikkuveljenihän ei voi päästä Pohjolaan koska siellä on se salasanajuttu ja olen pitänyt huolen ettei se tiedä salasanaani, joten se ei ole voinut tietää tätä Rotheranin tuhoa itse serverin kautta. Luultavasti siis tämä juttu on oikeasti totta ja pikkuveljeni kaveri on se joka hajotti puoli Pohjolaa?!?!?!

Kiitos ja näkemiin. Tosiaan, tahdon vielä ilmoittaa toiveeni että tämä ketju ei kokisi hidasta kuolemaa servumme tapaan vaan voisitte oikeasti puhua täällä, joohan..?
Chameya

Re: Onko täällä hieman kuollutta?!

ViestiKirjoittaja Lare111 » 20 Marras 2014 13:42

Kuollutta on, myönnetään. Opiskelukiireitä pukkaa ja muutenkin motivaatio Minecraftin pelaamiselle ei ole ollut kovin suuri viime aikoina.
On näitä hiipumisia ennenkin tapahtunut ja kyllä servu on siitä henkiin herännyt. Välillä on vain hiljaisempia aikoja. Itseäni tympii joskus Minecraft pahasti ja rakennusideat puuttuvat, mutta tauko tekee aina terää ;)

Ja tuo viestisi toinen osio oli vähän sekava, mutta tuskin pikkuveljesi kaveri on tuosta vaan koneellasi sotkenut Pohjolacraftia. Pahimmat tuhot tekivät hakkerit, jotka eivät puhuneet suomea. Lisäksi en ainakaan äkkiseltään löytänyt servulta grieffejä.

Rotheran on turvassa Pulusella ja servulta se otettiin pois hakkereiden takia. Nyt tosin on taas whitelist, eli sitä olisi turvallista pitää avoinna. Tiedä sitten, milloin tuo maailma saadaan servulle.
Vuokraa tästä mainospaikka! Hinta 50e/kk
Lare111

ViestiKirjoittaja Koroppi » 22 Marras 2014 18:25

Ah tosiaan. Meillä on pieni motivaationhakutauko meneillään, "elävässä elämässä" sen verran paljon touhuttavaa ettei kerkee minettää :D Hirveen repaleinenhan se koko paikka on, pitäis alkaa rakentaan keskusta ja osittain muukin infra uusiks, hirvee homma... Katellaan ny kunhan selvii armeijasta pois et oisko sit enempi aikaa värkätä :)

Alkaa olla jo sen verran servulla ikää ja historiaa et ei tätä nyt lopettaa viitti, vaatis vaan tosiaan hieman aikaa ja asiaan paneutumista et saatas taas paketista toimiva.

Miten ois jos Vapaamaan tilalle laitettas vanha "legendaarinen" Pohjanmaa?
Koroppi
Admin

ViestiKirjoittaja jultsu98fin » 23 Marras 2014 19:12

Koroppi kirjoitti:Miten ois jos Vapaamaan tilalle laitettas vanha "legendaarinen" Pohjanmaa?

Itse ainakin pitäisin Pohjanmaasta enemmän kuin vapaamaasta, tuskin olen ainut tämän mielipiteen omaava.
jultsu98fin

ViestiKirjoittaja Chameya » 24 Marras 2014 13:53

Koroppi kirjoitti:Ah tosiaan. Meillä on pieni motivaationhakutauko meneillään, "elävässä elämässä" sen verran paljon touhuttavaa ettei kerkee minettää :D Hirveen repaleinenhan se koko paikka on, pitäis alkaa rakentaan keskusta ja osittain muukin infra uusiks, hirvee homma... Katellaan ny kunhan selvii armeijasta pois et oisko sit enempi aikaa värkätä :)

Alkaa olla jo sen verran servulla ikää ja historiaa et ei tätä nyt lopettaa viitti, vaatis vaan tosiaan hieman aikaa ja asiaan paneutumista et saatas taas paketista toimiva.

Miten ois jos Vapaamaan tilalle laitettas vanha "legendaarinen" Pohjanmaa?

Ooh olen samaa mieltä. Ps eilen oli jopa kaksi tai kolme henkilöä tuolla tai dynmapin kautta puhui vähän ja melkein sekosin kun olen ollut yksin varmaan viimeiset kolme viikkoa <3 :D
Chameya

ViestiKirjoittaja Qnai » 25 Marras 2014 19:34

Itse olen silloin tällöin aina livemapista käynyt kurkkimassa jahka vapaamaahan ois tullut se kauan odotettu resetti, ei tahdo into riittää rakentaa vanhalle pohjalle enää.
Kuva
Qnai

ViestiKirjoittaja Koroppi » 29 Marras 2014 11:03

No nyt sain aloitettua kaupungin uudelleenrakennuksen, saa tulla kritisoimaan :)
Koroppi
Admin

ViestiKirjoittaja antimuumi » 03 Joulu 2014 23:21

jöö t.muumi
antimuumi

ViestiKirjoittaja Masuli66 » 18 Joulu 2014 12:49

Jaa että on kuollutta? Meikä vois tulla takas heti jos sais cräkätyn version mikä ny ikinä sit nykyää onkaa :D
-Pessimisti ei pety
Masuli66

ViestiKirjoittaja Valakko » 30 Joulu 2014 20:14

no no we no buy your silly pass ports yuo silly fake dokument seller

go eatings of kebab, yuo has hungers
Hiiohoi halojatapäivää - mitäs täällä tapahtuu?
Valakko

Seuraava

Paluu Yleistä keskustelua